Updates

Aandelen Internationaal

Siemens

Advies
houden
Aandelen Internationaal

L'Oréal

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Enel

Advies
houden
Aandelen Nederland

ASML

Advies
kopen
Aandelen Nederland

ABN Amro

Advies
houden
Aandelen Nederland

OCI

Advies
houden
Aandelen Nederland

TKH

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Aperam

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Aalberts

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Euronext

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Adyen

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Nestlé

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

Amazon

Advies
verkopen
Aandelen Nederland

ASMI

Advies
houden
Aandelen Nederland

Fugro º

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Corbion

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Universal Music Group

Advies
houden

Updates

Aandelen Internationaal

Siemens

Advies
houden
Aandelen Internationaal

L'Oréal

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Enel

Advies
houden
Aandelen Nederland

ASML

Advies
kopen
Aandelen Nederland

ABN Amro

Advies
houden
Aandelen Nederland

OCI

Advies
houden
Aandelen Nederland

TKH

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Aperam

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Aalberts

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Euronext

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Adyen

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Nestlé

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

Amazon

Advies
verkopen
Aandelen Nederland

ASMI

Advies
houden
Aandelen Nederland

Fugro º

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Corbion

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Universal Music Group

Advies
houden

LVMH | Koopje of luxe met een te hoog prijskaartje?

0 0 Leestijd ongeveer

Na een opleving aan het begin van het jaar loopt de koers weer terug voor LVMH. Dat roept de vraag op of het omslagpunt al in zicht is.

Jarenlang was het Franse luxeconcern LVMH een garantie voor omzet- en winstgroei en ongeveer een jaar geleden groeide het uit tot het eerste Europese bedrijf met een beurswaarde van meer dan $500 mrd.

Maar de hoofdreden van de constante groei was de opkomst van de middenklasse, vooral in China en vooral in de divisie ‘mode&lederwaren’, waar ook de hoogste winstmarges worden gescoord. Post-corona blijft de Chinese consument aarzelen, ook door de vastgoed- en beurscrisis en dat voelen alle luxeconcerns en dus ook LVMH.

Advies aandeel LVMH op ‘verkopen’

De organische groei in het tweede kwartaal bleef beperkt tot 1% en dat is te weinig voor een concern met een koerswinstverhouding van boven de 20. Dus neen, een koopje vinden we het aandeel (nog) niet. We blijven bij een verkoopadvies voor LVMH.

Alert

Selecteer de onderwerpen waarover u een Beleggers Belangen alert wilt ontvangen. Uw selectie wordt direct bewaard en kunt u op ieder moment zelf aanpassen.

Verder lezen?

Blijf dagelijks op de hoogte van het laatste beleggingsnieuws. Ontdek Beleggers Belangen nu vanaf €11,50 per maand. Bent u nieuw en wilt u eerst meer informatie? Klik dan hier! 

 Bekijk onze abonnementen hier!
Meer uitleg over inloggen? Lees de FAQ