Updates

Aandelen Internationaal

Siemens

Advies
houden
Aandelen Internationaal

L'Oréal

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Enel

Advies
houden
Aandelen Nederland

ASML

Advies
kopen
Aandelen Nederland

ABN Amro

Advies
houden
Aandelen Nederland

OCI

Advies
houden
Aandelen Nederland

TKH

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Aperam

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Aalberts

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Euronext

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Adyen

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Nestlé

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

Amazon

Advies
verkopen
Aandelen Nederland

ASMI

Advies
houden
Aandelen Nederland

Fugro º

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Corbion

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Universal Music Group

Advies
houden

Updates

Aandelen Internationaal

Siemens

Advies
houden
Aandelen Internationaal

L'Oréal

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Enel

Advies
houden
Aandelen Nederland

ASML

Advies
kopen
Aandelen Nederland

ABN Amro

Advies
houden
Aandelen Nederland

OCI

Advies
houden
Aandelen Nederland

TKH

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Aperam

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Aalberts

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Euronext

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Adyen

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Nestlé

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

Amazon

Advies
verkopen
Aandelen Nederland

ASMI

Advies
houden
Aandelen Nederland

Fugro º

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Corbion

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Universal Music Group

Advies
houden

Berenberg | Somber over luchtvaart

0 0 Leestijd ongeveer

De crisis in Oekraïne is momenteel het belangrijkste onderwerp voor luchtvaartmaatschappijen. De olieprijs en routewijzigingen hebben een grote impact op de sector. 

Sinds begin dit jaar vormden de aanzienlijk hogere brandstofprijzen een bedreiging voor het herstel van de Europese handel en daarmee van de luchtvaart. Door de crisis in Oekraïne zal het herstel mogelijk nog moeilijker worden. Naar verwachting zal het leiden tot sterke schommelingen van de olieprijs. Daarnaast hebben diverse luchtvaartmaatschappijen hun vluchtschema drastisch gewijzigd.

Zo heeft KLM alle routes over en naar Rusland geschrapt, waardoor er voorlopig ook niet gevlogen wordt richting Japan en China. Sectorgenoot Lufthansa heeft dit voorbeeld gevolgd. International Consolidated Airlines Group (IAG) wordt door Rusland geweerd van zijn vliegvelden, nadat het Verenigd Koninkrijk de Russische luchtvaartmaatschappij Aeroflot had verboden er te landen.

Adviezen en koersdoelen

Berenberg heeft zijn verkoopadvies voor Air France-KLM herhaald en hanteert een koersdoel van €3,25. Voor Lufthansa en IAG staat er een houdadvies uit met koersdoelen van respectievelijk €6,30 en 180 pence.

Alert

Selecteer de onderwerpen waarover u een Beleggers Belangen alert wilt ontvangen. Uw selectie wordt direct bewaard en kunt u op ieder moment zelf aanpassen.